Näin Akaan Voima ry toimii

Yhdistyksessä on innokkaita kuntosaliharrastajia. Tavallisista kuntoilijoista aina lahjakkaimpiin yksilöihin, jotka kilpailevat voimailulajeissa. Ikähaitaria on junioireista eläkeläisiin.

Pyrimme edistämään eri voimailulajien harrastus- ja kilpailumahdollisuuksia.

Olemme Suomen Voimanostoliiton jäsenseura.

Muita yhteistyömahdollisuuksia tullaan harkitsemaan tapauskohtaisesti jäsenistön tarpeiden mukaan. Esimerkiksi:

Toimintaamme liittyvää videomateriaalia löytyy YouTube-kanavaltamme.

Meidän Facebook ja Instagram.

Seuran sisäisten salikisojen pöytäkirjat löytyvät täältä.

Miten pääsisin alkuun?

Jäsenillemme tarjoamme jäsenetuna veloituksetta opastuksen kuntosaliharjoittelun aloittamiseen tai  jatko-opastusta jo sen aloittaneelle. Edistyneemmille harrastajille tarjoamme samanhenkisen yhteisön ja mahdollisuuden osallistua oman lajin edistämiseen. Kaikkein kovimmille tarjoamme mahdollisuuden kilpailla oman alueen seuran väreissä.

Liity siis jäseneksi. Etusivun kautta onnistuu.

Akaan kaupungin salit

Akaan kaupungin ylläpitämät kuntosalit löytyvät täältä.

Vuoden 2023 hinnat Rasille, Kylmäkoskelle ja Toijalaan.

Liikuntapaikkojen vuorot

Liikuntapaikkojen varatut ja vapaat ajat löytyvät Akaan kaupungin sivuilta.

Meillä on varatut vuorot Rasin kuntosalille:

• Lauantaisin 11:30-13:30
  • Sunnuntaisin 11:30-13:30

Varatuille vuoroille voivat tulla kaikki jäsenet, kulkutunnistetta ei tarvitse olla lunastettuna näillä vuoroilla.

Miten Akaan Voima syntyi

Akaan Voima ry perustettiin muutaman voimanostoa harrastavan akaalaisen toimesta tammikuussa 2022. Osa meistä jo kilpailee SM- tai alemmilla tasoilla ja osa on ottanut tavoitteekseen kilpailemisen ihan lähitulevaisuudessa. Monet jäsenet harrastavat lähinnä omaksi ilokseen ja kuntoa ylläpitääkseen. Kaikki olemme kiinnostuneita myös muiden tukemisesta ja valmennuksesta.